Retur/Bytte

Hva er deres returpolicy?

Vi vil at du skal være fornøyd med dine HICKIES! Før du går videre med retur, visste du at det finnes forskjellige snøringsteknikker som gjør det mulig for deg at du kan velge områder på skoen som du kan gjøre strammere eller løsere? Gå til delen Hvordan det fungerer for å forstå hvordan du kan tilpasse passformen.

Hvis du fremdeles ikke kan oppnå den perfekte passformen, kan du kontakte oss på post@hickies.no

Vær oppmerksom på at vi bare kan godta retur innen 30 dager etter mottakelse og for kjøp av HICKIES lisser der som er gjort her, via nettstedet vårt. Hvis du kjøpte HICKIES hos en lokal forhandler eller gjennom en annen nettbutikk, må du følge deres retningslinjene for retur. Vi betaler dessverre ikke fraktkostnader eller betaler for returfrakt (beklager!).

Det kan ta opptil 10 virkedager før refusjonen din vises på konto.

Jeg har et problem med mine HICKIES-lisser med krystaller fra Swarovski®. Hva kan jeg gjøre?

HICKIES er kjempebra, og vi tror at produktet vårt endrer måten du snører til det bedre. Vi bestreber oss på å gjøre produktopplevelsen din like perfekt som vår passform, så hvis du har problemer med lissene, vennligst gi oss beskjed slik at vi kan rette opp i det.

Jeg vil returnere mine HICKIES® lisser med krystaller fra Swarovski®. Hva gjør jeg?

Vi beklager å høre det, men vi hjelper deg gjerne! For å behandle retur, vennligst send oss en epost til post@hickies.no og sørg for å gi oss beskjed om bestillingsnummeret ditt. Når vi har mottatt HICKIES-pakken din, skal refusjonen din sendes til den opprinnelige betalingsmåten innen 10 virkedager.

Hvilket type garanti finnes det på mine HICKIES lisser?

Hvis dine HICKIES  blir ødelagt (å, nei!) erstatter vi dem gratis innen 6 måneder etter den opprinnelige kjøpsdatoen. Vær oppmerksom på at garantien vår kun dekker brudd – hvis du ønsker å bytte til et annet produkt eller en annen farge, må du sørge for å gjøre det innen 30 dager etter mottakelse av bestillingen, og det forutsetter at produktet er komplett, ubrukt og uåpnet.

Jeg liker mine HICKIES, men vil bytte dem! Hvordan gjør jeg det?

Bytte er enkelt og kan gjøres innen 30 dager etter mottak av den opprinnelige bestillingen. Bare bestill det nye paret du vil bytte ut det originale elementet for, og send et notat til post@hickies.no, og fortell oss det nye ordrenummeret ditt (husk å bruke emnelinjen “Bytte”). Når vi har fått det, sørger vi for å refundere den opprinnelige bestillingen, og du kan også beholde de originale varene. Alt vi ber om er at du deler dem med en venn og forteller dem alt om HICKIES! Dette gjennom og gjerne tagge oss i din SoMe post, og gjerne skrive en omtale på våre sider:-)

Hvor lang tid tar det å få refusjonen?

Det kan ta mellom 5-10 virkedager for oss å motta  pakken din i retur, inspisere returen, behandle den til lager og fullføre refusjonen. Avhengig av kortselskapet ditt, kan det ta ytterligere 2-10 virkedager før refusjonen er lagt ut på kontoen din.

Jeg har problemer med mine HICKIES. Hva kan jeg gjøre?

Å nei! Vi beklager å høre det! Gi oss beskjed om hva som skjer med dine HICKIES så snart du kan, så hjelper vi deg. Send oss en epost til post@hickies.no, merk emnefeltet med “problemer med Hickies”, så kommer vi tilbake til deg!